Deklaracja dostępności
Akademia Nauk Stosowanych w Wałczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.pwsz.eu
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji dostępności:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny: Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnością ANS w Wałczu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o informację. Osobą odpowiedzialną jest Paweł Kominek. Kontakt: pawel.kominek@answalcz.pl, tel. 672590966. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia następujące aplikacje mobilne: mObywatel w wersji dla systemu Android mObywatel w wersji dla systemu iOS. Nazwy aplikacji są linkami prowadzącymi do miejsca, z którego można pobrać aplikację, na przykład do sklepu z aplikacjami. Poza wspomnianymi wymaganiami Deklaracja Dostępności może zawierać również inne elementy i informacje, które mogą być użyteczne pod kątem zapewnienia i informowania o dostępności. Takie elementy mogą być dodane do Deklaracji wedle uznania.
Dostępność architektoniczna
Budynek 3
Nazwa budynku
3
Adres budynku
ul. Wojska Polskiego 99
Kierownik / Dyrektor administracyjny
Paweł Kominek
Telefon
67 250 966
Opis wejścia do budynku
Budynek piętrowy z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku, wewnątrz budynku obok klatki schodowej znajduje się winda
Opis wnętrza budynku
Budynek czterokondygnacyjny z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku
Procedury w budynku
Zastosowano Procedury BHP
Zastosowano Procedury ppoż
Zastosowano Procedury poruszania się po budynku dla osób niepełnosprawnych
Portiernia
Brak
Polożenie portierni
Budynek nr 4
Telefon do portierni
+48 506 820 379
Pomoc w budynku
Jeżeli jest taka potrzeba portier prosi telefonicznie pracownika biura, żeby zszedł na parter do interesanta/ studenta.
Łazienki w budynku
Toalety znajdują się na każdym piętrze wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe dostosowania w budynku
Dojazd do budynku
Bezpośredni do klatki schodowej
Wstęp dla psa-przewodnika
Osoby z psem asystującym są wpuszczane do budynku.
Budynek 4
Nazwa budynku
4
Adres budynku
ul. Wojska Polskiego 99
Kierownik / Dyrektor administracyjny
Paweł Kominek
Telefon
67 250 966
Opis wejścia do budynku
Budynek piętrowy z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku, wewnątrz budynku obok klatki schodowej znajduje się winda
Opis wnętrza budynku
Budynek czterokondygnacyjny z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku
Procedury w budynku
Zastosowano Procedury BHP
Zastosowano Procedury ppoż
Zastosowano Procedury poruszania się po budynku dla osób niepełnosprawnych
Portiernia
Tak
Polożenie portierni
Hol główny na parterze
Telefon do portierni
+48 506 820 379
Pomoc w budynku
Jeżeli jest taka potrzeba portier prosi telefonicznie pracownika biura, żeby zszedł na parter do interesanta/ studenta.
Łazienki w budynku
Toalety znajdują się na każdym piętrze wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe dostosowania w budynku
Dojazd do budynku
Bezpośredni do klatki schodowej
Wstęp dla psa-przewodnika
Osoby z psem asystującym są wpuszczane do budynku.
Budynek 6
Nazwa budynku
6
Adres budynku
ul. Wojska Polskiego 99
Kierownik / Dyrektor administracyjny
Paweł Kominek
Telefon
67 250 966
Opis wejścia do budynku
Do budynku prowadzą schody oraz podjazdy dla inwalidów
Opis wnętrza budynku
Budynek parterowy z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku
Procedury w budynku
Zastosowano Procedury BHP
Zastosowano Procedury ppoż
Zastosowano Procedury poruszania się po budynku dla osób niepełnosprawnych
Portiernia
Brak
Polożenie portierni
Budynek nr 4
Telefon do portierni
+48 506 820 379
Pomoc w budynku
Jeżeli jest taka potrzeba portier prosi telefonicznie pracownika biura, żeby zszedł na parter do interesanta/ studenta.
Łazienki w budynku
Toaleta znajduje się w budynku z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe dostosowania w budynku
Dojazd do budynku
Bezpośredni do klatki schodowej
Wstęp dla psa-przewodnika
Osoby z psem asystującym są wpuszczane do budynku.
Budynek 7
Nazwa budynku
7
Adres budynku
ul. Wojska Polskiego 99
Kierownik / Dyrektor administracyjny
Paweł Kominek
Telefon
67 250 966
Opis wejścia do budynku
Budynek parterowy
Opis wnętrza budynku
Budynek parterowy z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku
Procedury w budynku
Zastosowano Procedury BHP
Zastosowano Procedury ppoż
Zastosowano Procedury poruszania się po budynku dla osób niepełnosprawnych
Portiernia
Brak
Polożenie portierni
Budynek nr 4
Telefon do portierni
+48 506 820 379
Pomoc w budynku
Jeżeli jest taka potrzeba portier prosi telefonicznie pracownika biura, żeby zszedł na parter do interesanta/ studenta.
Łazienki w budynku
Toalety znajdują po lewej i prawej stronie od wejścia
Dodatkowe dostosowania w budynku
Pętla indukcyjna
Dojazd do budynku
Bezpośredni do klatki schodowej
Wstęp dla psa-przewodnika
Osoby z psem asystującym są wpuszczane do budynku.
Budynek 8
Nazwa budynku
8
Adres budynku
ul. Wojska Polskiego 99
Kierownik / Dyrektor administracyjny
Paweł Kominek
Telefon
67 250 966
Opis wejścia do budynku
Do budynku prowadzą schody oraz podjazdy dla inwalidów
Opis wnętrza budynku
Budynek parterowy z klatką schodową usytułowaną pośrodku budynku
Procedury w budynku
Zastosowano Procedury BHP
Zastosowano Procedury ppoż
Portiernia
Brak
Polożenie portierni
Budynek nr 4
Telefon do portierni
+48 506 820 379
Pomoc w budynku
Jeżeli jest taka potrzeba portier prosi telefonicznie pracownika biura, żeby zszedł na parter do interesanta/ studenta.
Łazienki w budynku
Toaleta znajduje się w budynku
Dodatkowe dostosowania w budynku
Dojazd do budynku
Bezpośredni do klatki schodowej i podjazdu dla inwalidów
Wstęp dla psa-przewodnika
Osoby z psem asystującym są wpuszczane do budynku.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Zapewniamy obsługę z wykorzystaniem następujących sposobów:
- zastosowanie formularza kontaktowego,
- kontak za pomocą poczty elektronicznej,
- przesyłanie wiadomości tekstowych w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS,
- komunikacja audiowizualna,
- pomoc tłumacza języka migowego,
- kontakt z pomocą tłumacza przewodnika.